Lite shopping...

I fredags efter jobbet gjorde jag en liten utflykt till en kär kollega.....
ingen mindre än Keit som är ägarinna av Vackra Naglar i stockholm, för lite snack och lite shopping.

Självklart så handlade jag lite dekorationer.............................självklart GLITTER!!!

Lite fjärilar, så passande inför våren!!!!


Söta blommor av fimo......love them!!


Glitter i syrenlila...............bling bling mycket passande inför påsken!


De va de de var ju ibga mängder men med ett huvud fullt av ideer så behöver jag inte shoppa mängder.......
lite som kan bli mycket och flera olika varianter, de är mitt motto!!
De är endast fantasin som sätter GRÄNSER.............

Kramizar Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0