Missnöjda kunder!?!?

Alla som jobbar inom ett service yrke stöter på då och då missnöje bland kunder.
För mig är mitt mål att göra kunden nöjd med det jobb jag gör, vilket inte ALLTID är så lätt!
Speciellt med kunder som inte sköter sina naglar mellan återbesöken eller kunder som inte öppnar munnen och delar med sig av sitt missnöje. Utan bara vandrar vidare till nästa nageltjej å snackar skit!
Inte okej, öppna munnen berätta för mig vad du är missnöjd med så LOVAR jag dig att jag gör mitt bästa för att göra dig nöjd. Utan kritik så har man ingen möjlighet till utveckling eller förbättring, som kuynd bär man också ett ansvar.



Här har du ett resultat, titta på före bilden...............å döm själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0