De var såå här de började..............

Intresset för naglar och skönhet kom tidigt.....................höll på å måla å dekorera tippar å naglar redan som fjorton åring.
ååå en del tippar finns kvar dock lite naggade i kanten.
har fotat dom jag hittat såå ENJOY!!!

Från 1999






åå 2004 året då jag satte mig i skolbänken för att studera NAGLAR!!















å 2005 visade Karin från KN Nail Products magin med glitter gele
från Light Elegance. Nedan ser du resultatet av my first try with Light Elegance & deras Art gel color pots......



en helt ny värld öppnade sig för mig





sedan dess såå har resan bara fortsatt




än idag övar jag på tippar & dekorationerna blir mer och mer utvecklade...............
vad ska jag säga förutom att övning ger färdighet



Utan alla min kära kollegor runt om i naglarnas underbara värld såå hade jag inte utvecklats till den jag är idag, samt mina underbara kunder som låter mig leka och fantasin flöda.
Utmaningen får mig att växa..........................så utmana MIG!!
I love the challange!

Kramar/ Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0