De bleeeev SNYGGGGT!!!!

I onsdags var jag hos en underbar kollega Och fick mina naglar fixade..............
de blev långa snyggt dekorerade naglar, precis i min stil!!!



.................å då undrar ni säkert var dessa mästerverk blivit fixade???
De är hos inga mindre hos KN Nail Products i Solna som är återförsäljare av märket Light Elegance som jag jobbade med innan jag gick över till NSI! De är alltid en upplevelse att komma till KN eftersom de är ett riktigt glatt team med massa inspiration, som lätt smittar av sig på en.

Vill du se hela förloppet om hur mina naglar blev såååå FANTASTISKA???
gå in på
http://lightelegance.blogg.se/

Tills nästa äventyr ha de bäst å tack Karin & dina tjejer för en underbar dag!!!

Kramar Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0