Sååå då var julafton avklarad.........puh thank god for that!

Såå lättad att julafton är numera ett minne blott, åtminstone för denna gång.
har varit så ruggigt stressad den sista veckan, allt har kändes som enorm börda...........usch!!!
Å såå ska de ju inte vara!?!?!?

trots oron och stressen inför julafton och de sedvanliga traditionerna, så gick allt bra, julklapparna blev uppskattade...............och tomten kom med klappar till mig med!!!
Vilket jag än idag 27 år ung, INTE skulle klara mig utan. älskar presenter, å gåvor!!!

But who dosen't???

skulle gråta floder om jag ansågs för gammal elr att man bara ger till barnen..................visst håller med om att julen är barnens högtid! But I am still a
 BABY, på insidan dock.
Älskar lika mycket att ge gåvor som att få, de är halva grejen att ge någon en present.
Och hoppas den du ger förstår tanken bakom gåvan, att gåvan är något man lagt ner tid och eftertänksamhet för den ska uppskattas.

Trots den hysteriska stressen kring jul och inhandlandet av klappar, så älskar jag det lika mycket som stressen får mig att hata det, men de är inte bara  julklappshysterin som stressar utan allt annat runt om, som julbord, luciafirandet, maten, inbjudningar på kund/vip kvällar, sammankomster av alla dess slag med familj å nära vänner, fyller ju kalendern med ett schema som är så tajt att om man hinner hem innan en nya dag gryr så har man tur.

Visst e de mysigt med massa happenings som avbrott i vardagen, men WHY ska allt hända i december , kan man inte sprida ut roligheterna lite så man slipper få magsår varje december??

men nu tänkte jag berätta om vad jag som nagelterapuet, ger i present & julklapp. Eftersom jag envisas om att du och mina kunder ska ge presentkort å olika kit för händer och fötter.

Jag ger presentkort på oftast nagelförlänging till mina nära tjejkompisar, men alla passar de inte så min styvmor fick ett kit med swarowskiprydd glasfil och pincett, doftljus, är alltid uppskattat. Nageldekorationskit till de små töserna, som kan innehålla Orly's minilacker, remover, kristaller eller lite stickers.


Till männen är ju en annan femma men faktum är många män gillar väldoftande handkrämer, helst något med vanilj, för dom klagar om torra händer å flisiga nagelband, allafall dom i min omgivning.


Sen såå självklart aviker de på endel presenter, de blir kanske någon dvd-film, ljusstakar, kläder.
Och presentkort är ALLTID ett säkert kort, något för oss tjejer att lära männen i våra liv att komma ihåg.
Eftersom många män ofta inte har den förkärlek till shopping som vi har, så är ju ett presentkort på en behandling, snabbt och smärtfritt avklarat utan att ge mannen huvudvärk.




Å till er män där ute skämbort din älskade, mamma  eller dotter med ett presentkort utan att de är jul eller födelsedagar för en paus i vardagen, osäker på vilken behandling???? Köp då presentkort på en summa så får hon välja själv.

Hoppas alla haft en RIKTIGT underbar jul med era nära och kära!

Kramar Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0