Tävla i naglar?!?

Tävla i naglar yes you can!!
De finns massa tävlingar som SM, EM m.m.
Jag ställde upp i höstas i Nailsystems Open i kategorin Gellack, och kom sist för min smile pensel gick sönder.
Men men jag gråter inte över de!
 
Sen har jag ställd upp i ettflertal dekorations tävlingar som anordnas av  nät tidningen Naglar i Norden.
Sen väntar jag spänt på resultatet i en nagelbitar tävling som jag ställt upp i!
 
Nyfiken på bidragen.....gå gärna in och inspireras av alla vackra naglar på
http://www.naglarinorden.com/start.asp
 
Här har ni mina bidrag
Tema: Snökristall
 
Tema: Bröllop
 
Tema: Fjäril
 
Tyvärr så placerade jag mig inte på prispallen.......men de gör inget eftersom man får små goodiebags av de olika sponsorerna.....................vilket e super kul!!
 
Ha en underbar helg nu för de ska jag
 
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0