Lycka för mig är naglar!!!

De sprudlar lite extra varje gång en kund låter mig dekorera.
I dessa naglar har jag använt akrylfärg till döskallarna och den rosa färgen heter Gossip Girl & kommer från Light Elegance.


Denna kund sa Gooo Craazy...............sooo I did!!
Här använde jag mig också av gossip girl från LE ,folie i multi silver skimmer från Nail Selection,fushiarosa glitter från REQ och sträck och prickar målat med akryl färg......hoppsan sa den listan blev lång.


Här bidde de silver glitter från Panduro & ängla vingar målat med svart å vit akrylfärg.


Detta var allt för denna gång!
Men ser fram emot nya utmaningar mina kära kunder kommer med till nästa besök!!

Ha en mysig Fredag nu!!!

Kramizar Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0