Vem är jag?

Heter Regina Borrman är 27 år, född & uppvuxen i Västerhaninge söder om Stockholm.
Har sedan 2004 arbetat med naglar som nagelteknolog, de roligaste å bästa beslut jag någonsin gjort va att sadla om från barnskötare till nagelteknolog.
2007 pluggade jag till Make Up artist vilket var ett sätt för mig att utveckla min kreativa sida och kunna erbjuda mer behandlingar.

har under årens lopp jobbat med många märken inom naglar & make up och jagar ständigt nya sätt att utveckla mig på.
Bland annat jobbade jag i butik i ca 2 år och har via de arbetet fått möjlighet att jobba med många olika märken inom parfym, make up, naglar & hudvård.

 Så som
No7, Nuxe, Isadora, depends nagelvård, Collistars hela produktserie make up till hud/hår vård, Zirh hudvård för män, Weledas produktserie, Yvonne Ryding, Tints Of nature's naturliga hårfärger & hårvård.

Jag älskar de jag gör & är även ett stort fritidsintresse !

Mvh/ Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0