Bli en del av naglarnas underbara värld!!!

De bästa valet jag gjort var att byta yrkesbana från barnskötare till nagelterapeut!!
Är glad varje dag när jag går till jobbet, och längtar till dagen efter när jag gått för dagen. Älskar alla utmaningar,nyheter & förändringar som ständigt sker. Mötet med nya människor som du gör glada för du ger 100% av din tid & uppmärksamhet, de blir såå enormt tacksamma, även tuffa dagar sporrar mig till att bli bättre!

Vill du vara en av dom som älskar sitt jobb???

Så tveka inte anmäl dig NUU!!
NÄSTA kurs start

9/1 2012 Dipl. Nagelterapeut gelé 17dagar
hos oss på Vasastans Nagelcenter AB

Vill du har ytterligare information kan du besöka oss på
ATTITUDE mässan 26-27/11 i  Kista monter G:22
eller www.vasastansnagelcenter.se

Hoppas vi ses i Januari!

 

Pssst!!! Sa jag att vi är SANSA godkända!!! Och att du får en av de bästa lärarna, Veronica!!


Mvh/Regina


Kommentarer
Postat av: Catarina Drakmården

Jag har precis gått färdigt denna utbildning och det var ett helt underbart tillfälle att byta bana. vi var tre tjejer och Veronica. Härligare stämning får man leta efter.



Kram / Catta

2011-11-27 @ 17:40:20
URL: http://www.drakmardensnaglar.se
Postat av: Veronica

Åh du e ju för gullig Regina ! ;o) Tackar tackar för de värmande orden



Kram Veronica - Läraren ;o)

2011-11-28 @ 06:52:07
URL: http://www.vasastansnagelcenter.se/bloggi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0