Shellac Nail Art........more than a milion ways

more than a million ways...............
vågat, sexigt,diskret, modelejon vem du än är eller den du vill vara!
Så kan vi skapa de och är du nagelterapeut, så lär vi dig skapa fashion forward nails, som drar till sig blickar!!
 
 
Ta möjligheten å anmäl dig till våran Shellac Nail Art kurs första datumet är 28/11  och även 5/12
Har du inte gått Shellac kursen så kan du göra de samma dag på förmiddagen.
 
Anmälan sker via telefon 0736- 212 669 eller [email protected]
 
Du behöver inte vara nagelterapeut, utan du kan vara frisör, fotvårdare,hudterapeut för att gå Shellac kursen
ett säkert kort om du vill utöka din behandlingsmeny och göra dina kunder 100% nöjda!
 
Vill du få fina naglar......så är du välkommen att ringa 0736-212 669 eller gå in på
http://www.bokadirekt.se/Bookings/Default.aspx?sru=5032 och välj Regina Borrman som din terapeut, du kan välja mellan
Shellac 1 färg
Shellac 2 färger
Och Shellac dekoration
Hoppas vi ses
Kramiz
 

Kommentarer
Postat av: Maarii

Hej! Tack för ditt tips men jag har kollat på youtube och grejer hur man gör och jag har speciella grejer jag beställer ! Och jag säger ite att jag är utbildad till nagelterapeut men jag håller på med naglar och aa men tack allafall ! Gillar din blogg :)

2012-11-22 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0