Sveket som blev till naglar!!

Som sagt tidigare i veckan var inte den underbaraste.........
men efter regn kommer solsken.
Och för mig naglar.................

Snyggt lackat med permanentlack NSI polish pro färgen Burgundy



Här jag jag gjort akryl förlängning för att sedan lägga på något som heter Perma gloss
detta för att jag skulle kunna lägga på ett annat permanentlack system som heter Orly GEL FX,
färgen jag använde heter Luxe, vilket jag tycker e väldigt passande
ser ju extra lyxigt ut med guld och kristaller......inte sant??



Detta är bara en bråkdel av alla naglar jag gjorde och fler bilder kommer.....................men de får bli en annan dag

Sleep tight.......

Kramizar Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0