Magiska underverk!!

Har varit lite förkyld i snart 3 veckor & fick ngt så irriterande som sprickor i näsan pga av nässpray!
Aldrig hänt förut, dessa irriterande sår sprickor retade gallfeber på mig å försökte med allt för att få dessa å läka inget funka!!!
Trodde hoppet var ute tills jag rotade igenom min make up box å stötte på ett magiskt mirakel medel!!!

Instant Repair från Yvonne Rydings hudvårds serie!
Smörjde endast 2 ggr & de e som jag aldrig ens haft problem,UNDERBART!!! Ett måste i varje handväska!



Har använt den på torra nariga armbågar, torra läppar m.m. Läker de mesta så himla snabbt vilket jag älskar så ska de vara!! Priset för denna är ca fr 99:- men jag skulle kunna betala mer för produktens magiska egenskaper, såå ut å köp den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0