Denna julstress å hets, nå ÄNGLAHIMLEN!

Ständigt jagande efter den perfekta julklappen till just den,det henne, honom...............ja å vad är de nu då???
Som terapeut är alltid en behandlig uppskattad gåva...........men alla kanske inte har ekonomin för att ge bort en behandling för 400 kr eller mer.......... då vet jag den perfekta butiken

ÄNGLAHIMLEN
en liten butik med stor charm och något för alla!!

Detta är ett liten paradis i Västerhaninge centrum strax söder om Stockholm, här hittar du allt för liten plånbok & STOR.
Brukar handla presenter & gåvor till personer som man inte alltid vet vad man ska ge, för dom har redan allt!!
En populär gåva som jag själv gett flera gånger är yrkesmuggar, med roliga citat!!
Alltid uppskattat, å passar alla!!

Dessutom har så finns gammeldags lite mer exlusivt godis, karameller, brända mandlar att lyxa till vardagen med.
ÅÅåå du måste ju har något att dricka till välj då mellan ett brett sortiment av kaffe & te. Köper mitt favorit kaffe med choklad smak........mums!! (Passar utmärkt nu på vintern) Eller mitt favorit te från Celestial, chai te IDIAN SPICE!!
Längtar till kyliga kvällar då jag kokar lite mjölk tillsammans med te't för att kura ihop mig under täcket med ett doftljus från Klockargården.
Så kika in hos Annika & hennes härliga personal som hjälper dig med dina julklapps dilemman!!

I promise you...................



För mer information kan ni ringa 08-411 8119 eller www.anglahimlen.com  men besök butiken de är ett MÅSTE!!
ligger mitt i Västerhaninge Centrum............har extra öppet nu innan jul!!


Kram å GOD JUL
Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0